Fernwartung
Nach Absprache erhalten Sie Hilfe bei Problemen mit Ihren Geräten.
Voraussetzung ist eine funktionierende Verbindung zum Internet und eine telefonische Terminvereinbarung.
Download for AdHoc Support (customers without maintenance contract):
Windows (all versions: AnyDesk 7.0.14 non-install)
Mac OS X (Yosemite, 10.10 or later: AnyDesk 6.6.0 with fixed password)
Android (KitKat, 4.4 or higher: AnyDesk 6.6.0 with fixed password)
FreeBSD (recent amd64 or i386: AnyDesk 6.1.1 with fixed password)
Download for customers with maintenance contract:
Vertragskunden (Windows all versions, non-install AnyDesk 7.0.14 with fixed password and proxy)
Download from latest version from AnyDesk (vendor):
- Windows (all versions)
- Mac OS X (Yosemite, 10.10 or later)
- Android (KitKat, 4.4 or higher)
- FreeBSD (recent amd64 or i386)
For special environments:
OmniLAN-Fernwartung.zip
AnyDesk-LAN_RemoteAccess.msi
OmniLAN_VertragsFernwartung.exe
Sie erhalten telefonische Hilfe beim Starten der Fernwartung.
Old:
Fernwartung-OmniLAN_idcqxef4u7.exe